Feb 22, 2009

Take Two...Fit in

Hmm tajuk di atas adalah slogan sejenis produk pelangsingan badan di pasaran yang aku tak pasti apakah namanya...tetapi agak sesuai untuk dijadikan tajuk entry pertama blog ini.

Take Two - kerana ini cubaan KEDUA aku menulis dan mengekalkan blogspot sendiri...yang pertama adalah absolute failure.sepatutnye blog itu menceritakan pengalaman bekerja aku yang patutnye boleh membantu kawan2 dan adik2 junior sbgai persiapan mengharungi alam pekerjaan yang agak mencabar dan boleh jadi mengelirukan.

Fit In - adalah tema blog kali ini,yang berkisar dan berlatarbelakangkan kehidupan aku di Launceston, Tasmania, Australia. setiap hari usaha aku adalah untuk fit-in dengan surrounding baru aku. sama ada dari segi sosial life, academic, mahupun living/ survival skill. dan jugak boleh dijadikan panduan bagi mereka2 yg berhajat meneruskan pengajian di luar negara satu hari clark.

so here's hoping that blog ini bertahan lama, dan berupdate sentiasa.

sekian

No comments:

Post a Comment