Mar 7, 2009

Dua ekor hantu bertemu dan bercerita bagaimana mereka mati..

Hantu 1 : Bagaimana kau boleh mati?
Hantu 2 : Aku mati akibat kesejukan..
Hantu 1 : Macam mana rasanya mati dlm kesejukkan tu?
Hantu 2 : Sebenarnya aku terkurung dlm peti ais...mula2 aku cuma menggigil, lepas tu anggota aku mula membeku, kemudian aku rasa dunia aku gelap dan akirnya... tapi aku rasa bersyukur kerana aku mati tanpa banyak kesakitan..
Hantu 1 : Ishhh...kesiannya kau
Hantu 2 : Kau pulak, macam mana kau boleh mati...?
Hantu 1 : Aku kena serangan sakit jantung...
Hantu 2 : Oooo...cam mana kau boleh kena serangan sakit jantung?
Hantu 1 : Sebenarnya aku dapat tahu isteri aku curang. Suatu hari, aku balik ke rumah secara mengejut. Aku nampak ada kasut lelaki kat depan pintu. Aku tahu mesti isteri aku sedang bermesra dengan jantan lain..Aku berlari masuk bilik tidur, cuma ada isteri aku...aku tahu mesti jantan
tu nyorok kat mana2..aku gi bilik air, tak de jugak, pastu aku lari ke dapur, aku tgk jantan tu dlm peti ais.

Sekadar mencuit hati agar bibir sentiasa tersenyum...lol

No comments:

Post a Comment